Meck!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Detta med husköp är fan ingen dans på rosor....
hittar man ett hus man gillar så gillar inte Daniel det...
eller så hittar han något jag inte gillar.. eller så är läget dåligt... för dåligt skick.. för litet.. för högt pris...
Ja du fattar ju...
jag är ivrig.. vill hitta nått NU!!
Men samtidigt skall man inte förhasta sig...
men det är ju NU marknaden är bra... det är nu man skall köpa!!!
Jag kan inte vänta.. jag vill hitta det perfekta huset för oss NU!!!!
*suck*
Det blåa huset i Gråbo som vi skulle titta på i morgon är plötsligt borta från Hemnet!
*dubbelsuck*
Daniel vill ABSOLUT inte bo i Hulan och där ligger det ett grymt fräscht radhus som jag vill kolla på i morgon.. jag tänker tvinga med han så enkelt e det!!!
För han behöver se det med egna ögon...
sen har vi ett på Torsdag i Stannum...
och ett radhus på Lördag men som kanske är lite för litet för oss.. sen ett annat radhus i Hulan jag vill titta på den 29...
ja det finns ju en del.. men .. det känns så hopplöst.. man blir så trött och less på detta för det är så jäkla stressande...=(
Och det är INTE bra för mig...
Nä.. skall börja med maten och njuta av en Lördag kväll hemma i tv soffan...
Något depp faktiskt...=(
Men mysigt att få träffa Marie och Jenny förut...=)
Har köpt mig ett pussel som jag tänker börja med nu..!
Ha en trevlig Lördag kväll...

Kommentera inlägget här :