Myser!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

För mig själv i soffan nu!! As kallt här hemma så jag har verkligen tänt alla ljus vi äger och har här hemma!! Jag har precis duschat och hoppat i sparkdräkten, man e ju så snygg i den:)

 

Var ju och kolla på hus i Stannum förut men vi vart osäkra på det så det blir nog inget där heller:( känns hopplöst!! Ger snart upp:( Att det skall vara så svårt!!

 

Jaja min bil är hel i allafall:)

blev bara snabbt in på Campino i Gråbo efter visningen, äta sen hem och göra några smörgåsar till älskling sen åkte han och jobba igen! :( ja jag skall njuta av kvällen, pussla lite sen sova! Trött idag var ju uppe tidigt! Imorgon direkt efter jobbet åker jag, syrran, Marie och min systerson Robin och kikar på Breaking Dawn!!!!!! Woho!!!!

Mys med tända ljus..=)

Campinos goda kebabtallrik med vitlöksbörd..=)

 

 

 

 

 

Jag i min fina sparkdräkt=)

 

Kommentera inlägget här :