Onda ögat!

publicerat i Allmänt;

Ja i morse när jag vaknade kunde jag inte öppna ögat IGEN!! Hade så vansinnigt ont och såg inte klok ut! Ville bara gråta av smärta! Kom även på att jag och min minneslösa hjärna glömt av att baka till jobbet med!! Fan jävla skit morgon! Åkte till jobbet och ville dö för jag hade så ont:( ringde VC kl 8 och fick en jour tid hos samma läkare som i Måndags! Åkte från jobbet vid 10, denna gång var det en ny körtel som angripits och jag fick nu Antibiotika i tablettform istället! Fick även fixat så han skrev ut mer allergitabletter till mig! Gott! Får väl hoppas tabletterna hjälper nu! Åkte och handlade snabbt efter besöket och kom hem först nu! Nu skall jag äta lite sallad och bara ta det lungt resten av dan! Skulle jobbat ikväll men åter igen fick en annan hoppa in för mig! Jävla kropp man har!! Nä äta sen SOVA!!

Kommentera inlägget här :