Pissenödig!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Ja jag borde gå och pissa egentligen...
men skriver här snabbt först...
jag har varit i verkstan idag.. Daniels bror har bytt däck på min bil plus kollat oljan och allt annat sånt.. kollade även bromsarna då dom bakre är av något sämre skick så måste kanske byta det...
Skönt att ha gjort det...
kom hem nu för en stund sen.. och har donat lite... skall nu pissa... pussla.. vila och fixa mi9na naglar... för idag började dom trilla av mig...!!!
FAN... så jag bokade en tid hos Josefine i Sjövik denna gång .. hon är BÄST!!
Denna gång blir det nog lite jultema på naglarna...
Rödsilvriga tippar..=)
Så här kan jag inte se ut i allafall..
Väntar på att syrran skall vakna så hon kan ge mig hennes kontonummer... idag bokar vi biljetter till "Breaking Dawn" WOHO!!!
På Fredag skall vi se den... jag kommer dööööööööööö!!!!!!!!!!!!!!
Jag är en sån renodlad storfjortis när det kommer till dessa filmerna... fy fan!!
Bäst e dom!!!
Nä.. dax att PISSA!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här :