Redan Onsdag?

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja shit... här springer veckan iväg....
jag hinner inte med...
Idag var jag tvungen att ta ett visningsfri kväll hade en tvätthög större än allt annat här hemma..
trodde Daniel skulle vara hemma i tid för att börja med tvätten men han fick stannat över så jag fick gå 15 min tidigare från jobbet.. hinna handla dsnabbt sen skynda hem för att börja med tvätten.. 2 sista maskiner är igång nu och resten torkas..
blir ju kul stt vika sen.. URK!
Trött idag men skall snart duscha sen gå och lägga mig faktiskt.. tar på krafterna att leta hus...
I allafall så hade jag ett ärende förbi Vårdcentralen i morse innan jobbet så jag åkte tidigt hemifrån redan strax efter 10... åkte sen och handla sallad och var på jobbet redan 5 över halv.. satte mig då och skrev upp alla tänkbara hus vi kan tänka oss att kika på.. blev 7 st.. fast Daniel tog bort två som han absolut inte ville kolla på .. men vi fick ett till av Mona som hon hade kollat upp.. så 6 hus skall vi kolla på nu...
2 st i Lerum i morgon...
Vi får väl se hur dom är...
sen på Söndag har vi 3 st hus att titta på...
det på Bergendalsväg 55 tycker jag är grymt fint.. det är jag jätte intresserad av... =)
Här är det huset vi budade på igår.. men som vi inte fick...=(
Erkänn fint!!!!!
Synd att vi inte fick det...=(
men det förstod vi nog... för vi anade att det skulle gå upp till över 2 miljoner...=(
nåja.. nu har vi en del hus att titta på...
vi har även detta hus vi skall se på Lördag...
sen om nu inte nån av dessa blir vårt då skall vi se ett nästa Lördag...
Så nu har ni en del att kika på..=)
Så får ni lägga en kommentar om vad ni tycker om det=)
Nu har jag tvätten att ta hand om.. så ha det gott!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Radhuset på 55 var mycket finare än det på 62, sen var det blåa huset i Gråba fint.. men hoppas ni gillar 55:an mer :)

Kommentera inlägget här :