Söndag den 20/11-11

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja och så var Söndagen här...!
Jag sitter med en måttlig smärta i masgen i soffan och tycker lite synd om mig själv...=)
I lägenheten doftar Sockerkakan jag precis bakat ljuvligt.. i tvättstugan så tvättas våra kläder för fullt...=)
Idag gäller följande... vänta tills jag får slänga in sista maskin tvätt sen åka till Allum snabbt sen åker vi vidare till Daniels Farmor.. hälsar på där.. åker hem.. tar hand om tvätten och sen kl 16 så kommer Madde på Besök... det var på tok för längesedan vi träffades... sågs som hastigast på Hard Rock i Våras... men innan dess var det fan år sedan tror jag!!
Skamligt!!!!
Skall bli kul...=)
Nä.. skall ner till tvätten igen...
rätt seg idag.. blev sent igår.. eller sent och sent.. somnade väl vid efter ett nån gång...
Pudding och Trez var på besök... riktigt TREVLIGT!! Vi spelade Super Mario ihop.. det var grymt kul.. sen strax innan 23 så åkte jag och hämtade Denise och 2 av hennes vänner vid bergakungen och körde hem dom..=)
Snäll Moster som man e...=)
När jag väl vfar tillbaka så åkte Pudding och Trez..=)
Nä.. dax att gå ner till Tvättstugan!
Ha en bra Söndag!

Kommentera inlägget här :