Bättre....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja Prisa Gud!!!
Huvudvärken har hållt sig borta idag!!!
Är slarvig med vissa tabletter som jag skall ta dagligen och det kan vara dom som är boven till det hela som en snäll vän tipsade mig om=)
Jag har druckit massa vatten och inte slarvat nått med varken mat eller kaffe idag så idag mår jag fint som tur e...
låg ju med huvudvärk hela dan igår till och från... hemskt.. för det känns som en ångvält kört över huvudet på en!!!!
Som ni förstår så stannade jag därför hemma idag med.. men imorgon tänker jag minsann jobba....
...............
På Torsdag har jag ett dilemma.. jag jobbar sent och börjar alltså kl 11.. men en ventilations firma skall komma hit mellan 7.30-16... (???????)... skit bra tid eller hur!!!!
Är man inte hemma så måste man gå ner till trappuppgången kvart i 8 på morgonen och lämna nyckeln...
och hur skall jag veta om dom hinner ta våran lägenhet innan jag sticker till jobbet.. och om dom nu gör det hinner dom bli klara i tid innan jag måste åka... ja... dilemma...
skitbra att dom kommer då ventilationen fortfarande suger i denna lägenhet!!!
Pappskalle till granne under oss röker ju inne och all lukt från ALLA lägenheter går ju rakt in i vårat sovrum... luktar ju jättemumma...!!!!
NEJ!!!
Nåja... nä nu blir det nog en film...
ha det!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Åh vad skönt:)!

Kommentera inlägget här :