Denna Söndag:)

publicerat i Allmänt;

Ja den började väl med att jag sov till 10 fast kl var ju egentligen 11:) kunde fan inte somna igår:( Daniel sov ju hemma hos sin kompis Johan så jag låg och var mörkrädd och spökrädd:) haha! Till slut efter mycket vaknande av olika ljud så sov jag:) upp i morse, åt frukost och pussla klart mitt pussel:) Duschade och fixade mig:) halv ett kom pappa och hämtade mig, han tog ju min bil igår så jag slapp åka med till Floda inatt! Vi åkte till Allum köpte present till systra min och fika lite sen åkte vi till Linda på kalas:) Daniel kom ju dit oxå:) efter det åkte jag med pappa till Floda och hämtade min bil, hem snabbt och sen åkte Pappa, jag och Daniel till Daniels föräldrar för SlndagMiddag!! Mums vad gott det va! Rådjurssadel:) Kul att ha pappa med! Vi diskuterade ju lite huslån och hur vi skall gå till väga för köp av hus. Så tacksam för all hjälp och stöd vi får av våra pappor:) Min bank kommer väl ringa mig i morgon för att boka in ett möte och då följer även pappa med:) Gott! Nä nu är vi äntligen hemma:) Jag fick med mig ännu ett pussel hem från Linda så jag och Helge skall pussla lite sen joina Daniel i sängen! Min mage har hållt sig bra idag skönt det! Jobb tidigt imorgon! Så Natti natt!

Kommentera inlägget här :