Lite bättre...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... humör men inte mycket...
jag fick gå och lägga mig igår .. för jag var redo att explodera...
så jäkla jobbigt att ha det så!!!
Den där jäkla blogg appen kan fortfarande dra åt helvete.. har testat allt.. tatt bort den och laddat hem den igen.. det är fortfarande fel på anropet.. nån mer som har det problemet???
jaja... Mina Cuecards som det heter är nu klara...
Varit uppe sen kl 8 idag och hunnit tvätta 5 maskiner och vikt in det på plats... gott!
Nu tänker jag bara sitta i mitt sura tillstånd och ta det lungt fram tills jag skall fixa mig och sen åka bort till Ungdomens hus i Partille där Partillerocken håller till...
kommer bli kul.. jag hoppas jag uttalar alla bandnamn rätt bara..=)
Äsch... kommer gå bra..=)
Ha det gott!
/// Surmuppen!

Kommentera inlägget här :