Sitta i soffan...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... ja det e gott d... det gör jag nu... med datorn i knät och Arga snickarn på TV..=)
Silken tafatt kille alltså... shit!!!!
Jag dör...!!!
Jag har varit på anhörighetsmöte nu ikväll.. alltid lika trevligt.. och personalen på dessa mötena är sååå bra!!!
Skönt att träffa andra som lever med en svårt sjuk mamma...
nu njuter jag av kvällen i soffan... sov morgon i morgon och vetilationsfirman som kommer då.. får väl se när do0m dyker upp.. kul om dom knackar på dörren redan kl 8... då SOVER jag!
jaja.. ha en bra kväll!!
klippte av armarna på min kofta så den blev lite av en väst istället.. haha.. får nog fixa kanterna på den..=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Blomman bakom dig ser lite ledsen ut ;)

2:a kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

hahaha.... det är den=)

Kommentera inlägget här :