Söndag den 9/10-11

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Coolt datum idag=)
9-10-11.....=)
Jaja... jag är klar för dagen... duschad, sminkad och påklädd.. skall snart åka till Floda... repa med bandet... det ni... det var ett tag sen!!!
Ingen av oss har kunnat.. och min farbror har varit bortrest!
Men nu har vi en spelning i Varberg den 29 så vi måste repa.. så jäkla typiskt bara att det e just den dagen...
Syrran fyller år denna dag och ett jätte gäng med tjejer skall ut och käka och bowla .. och nu kan inte jag för jag skall på spelning... det suger faktiskt jättefett för min del.. sörjer verkligen... men jag ställer upp för bandet då min pappa och min farbror verkligen vill ta denna spelning och det blir ju inte mycket spelning utan sångerskan..=)
Efter repet idag skall jag bort till Statoil i Floda och möta massa folk där... så åker vi till Stures för möte...
Massa nytt folk som vi tar med oss då vi behöver några nya nu framöver...=)
så möte där  och sen är jag äntligen fri..!
Jag har då ALLTID nått att göra...!!!
Igår så var jag ju Konferencier på Partillerocken... det var faktiskt riktigt roligt..
Var 130 pers i publiken och banden var helsköna... dom jag tyckte var bäst gick oxå vidare till semifinalen..=) GOTT!!
Jag hade skitkul på scenen.. stod och tjöta en massa..
fick beröm av publiken efteråt så jag antar att jag var duktig! =)
KUL!
Det var ju klart redan vid 21.. så då hämtade jag upp Daniel med en påse donken mat och så åkte vi till Olofstorp.. till Pudding och Trez...=)
Vi spela lite sällskapsspel och tjöta en massa=)
KUL!
Har ju en del gemensamt nu jag och Trez så vi pratade en MASSA!!!
Ja.. vid 2 i natt var vi hemma.. jag var sjukt trött.. och allergisk som vanligt då jag alltid glömmer ta med mina tabletter när jag åker hem till folk med hund OCH katt...
så legat och snorat hela natten!
Nä.. dax att dra..!!
Ha det!!
Kör på leggins , svart stickad polotunika och mina gammeldagsrosa strumpor...=)
TJIP!

Kommentera inlägget här :