11/9-11

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Kan väl egentligen inte ungå denna dag utan ett tillägnat inlägg till dom drabbade...
10 jävla år sedan....
jag minns det som igår..
stod på mitt då´varande jobb som var på ett annat lager i Stenkullen... Nääsgränsgården... vi lyssnade på radion och aldrig fattade man väl att det var så jäkla allvarligt... man hörde om nått plan som råkat köra in i en av byggnaderna men inte fan fattade man att det var terrorattentat...
Min dåvarande chef kom in på lagret och hörde nyheterna och fick panik då han skulle flyga till Japan dagarna efter...
ja man minns platsen och dagen då man fick nyheterna!!
Gör ni det?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annie:

2:a kommentar, skriven , av Denise:

nää jag var lixom 6 år

3:e kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

vadå kommer du inte ihåg det då Denise=)

Kommentera inlägget här :