FREDAG!!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
GOTT!!!
Och jag e ledig i helgen...
ikväll har vi inget planerat får väl se vad som orkas... i morgon skall jag fika med Marie..=) Längesedan nu så det e på tiden!!
På kvällen skall jag på återträff med kören.. denna gång är det ju kräftskiva.. skall bli gott att träffa alla..=)
På Söndag skall jag åka till Mamma och hälsa på.. och på kvällen skall vi nog hem till svärföräldrarna...
Daniels mamma kom ju till slut hem till oss istället igår med mat... jag fick min Lasagne ... sååå gott..=)
Gav henne presenten jag hade köpt under dan.. var bara ett ljus men med en mycket speciell text på... hon blev jätte rörd..=)
Är hon värd=)
Nu är magen full med frukost... matsäcken till lunchen är packad och jag skall bara dricka upp mitt kaffe...
Ha en bra Fredag!

Kommentera inlägget här :