Kaos i Båstad!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ja jag tittar på detta skitprogram.. och man stör ju bara ihjäl sig för silka jävla uppblåsta nötter det finns.. haha...
jag själv har upplevt tennisveckan i Båstad en gång... det var -07...
har ju en sån tur att jag har Jenny som bor där nere... ja hon bor ju i Ängelholm men det ligger ju inte långt ifrån Båstad.. och sommaren -07 åkte jag och Bettan ner till Jenny och upplevde lite partyliv i Båstad...
kom på nu när jag såg en snabb scen på en Dj där nere...
ni vet låten.. "vill du ligga med mig då"
Sommaren plåga typ... han som sjunger den är ju en av killarna från gruppen The Attic...
en favorit grupp som jag hade för ett tag sen.. dom finns inte kvar men han den ena killen då har ju gått och gjort solokarriär... jag har ju hört låten hela sommaren men det var först för nån vecka sedan jag såg videon och såg då att det var han...
nu till saken... behöver nog inte säga mer.. utan lägger upp bilderna.. haha
haha... säger ni nu då???
ja det var väl inget märkvärdigt... men rätt kul=)
han med glasögonen är ju han Eric Amarillo som sjunger "Om sanningen skall fram vill du ligga med mig då"=)
Rolig grej bara... haha=)

Kommentera inlägget här :