Lördagen den 17/9-11

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Hallå!
Det är Lördag idag och vi har precis bokat kvällen...
Skall ut och fira en Trez..=)
skall bli kul att träffa dom .. v har inte träffats sen Metallica Konserten tror jag...
alldeles för längesedan...
Redan kl 9.30 slog jag upp ögonen i morse..
var ju i säng redan innan 23 igår kväll så är väl inte konstigt...
myst med älsklingen och ätit god frukost... nu vill jagt åka till Ikea...
köpa ljus...
sen så laddar vi för kvällen!
Skall bli kul=)
Gårkvällen var grymt trevlig...
Ja jag löste inte vem mördaren va.. men jag var nära.. haha.. var inne på rätt spår..
jag var tjuven för kvällen.. och oj så jag snodde grejer från folk.. haha...
jag var grym.. ingen kom på mig...
började med 100 kr på mig och avslutade med 2100:-
det ni!!!
Kom 2 i rikast under kvällen=)
kul var det=)
nä... Ikea var det=)
Ha det!

Kommentera inlägget här :