Redan Tisdag?

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Vad händer med dagarna.. och framförallt.. vad fan gör jag med dom????
Ligger i soffan med tvn på och datorn i knät och käkar choklad typ...=)
Nä.. igår så joinade älsklingen mig... så mysigt när vi kan mysa i soffan ihop.. han sitter ju framför sin dator så ofta annars...=)
Kollade både på True Talent och Idol igår...=)
Har mina favoriter..=)
Idag händer inte mycket... hoppas ju på uppehåll ikväll så man kan ta sig ut på en promenad utan att dränkas av regn=)
Hade varit gott...=)
Är så vansinnigt gott med sovmorgon... har vikt kläder och insett att vi behöver tvätta PRONTO typ.. så får väl gå via tvättstugan sen för att boka en tid...
Gjorde sjukt god middag igår...
Grillad kyckling som jag strimlar i bitar och steker upp i gryta med hackad röd paprika, hackad röd lök och sen i med 2 burkar creme frech paprika /chili....
sen bara koka nån god pasta till.. mums..=)
har med mig till jobbet idag=)
Skall väl sätta mig med räkningarna efter jobbet med.. betala dom.. kul.. NOT!
Haha!
Jaja.. nä... ha en trevlig Tisdag folket...=)
Helge vägrar titta in i kameran=)
TJIP!

Kommentera inlägget här :