Snörvel!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Alltså... fy fan... vet inte riktigt vad det e jag har gottat in min näsa i... men satan vad jag nyser och snorar...
kan det vara för att vi börjat inventera på jobbet och jag då står i ren damm...
jag vetefan...
men jag har tatt tablett och typ knarkar nässpray just nu men det vägrar släppa... jag e helt igentäppt i näsan!!!!
FAN!!!!
Så jävla jobbigt!!!!
Hatar när jag blir sån här... men det har oftast samband med att jag varit i damm.. får nog sluta inventera.. pallar inte detta..!!!
Har gjort en stor mugg te.. och skall avnjuta den framför tvn...
älsklingen bara jobbar och står i.. han var hemma här vid 17... vi käka och nu har han åkt och jobbat igen!
Han jobbade ju över igår och var hemma först vid 20...
menh jag klagar inte... han behöver jobba och visa fram fötterna så dom ger han fast tjänst!!!
Nä... skall glo tv... och dricka mitt te och hoppas på att mitt snörvel försvinner...=)
Bidde ingen Ikea idag..=(
orkade fan inte efter jobbet...
mitt sug efter Subway var större så jag följde med syrran hem.. vi gick ut med Erla sen åkte vi till Allum.... mmm..
Subway...
Ja och sen köpte jag presenterna till Ella och Albin=)
Gott...
nä.. slapp framför tvn.. sen sova...
Fredag i Morgon!!
WOHO!

Kommentera inlägget här :