Söndag 25/9-11

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja SEptember börjar lida mot sitt slut...
det är snart Oktober och då kan man väl säga med all säkerhet att det är höst!!
Även fast solen tittar fram då och då nu för tiden så är det ändå höst i luften...
jag har tatt en lång sovmorgon...
ätit en god frukost.. och sitter här i soffan med datorn i knät.. funderar på en promenad men hade varit kul om nån vill hänga på.. får ringa några samtal?..
Daniel är iväg och hämtar grävmaskinen hos Pappa med sin bror .. så han kommer väl hem snart igen...=)
Jag hade behövt tvätta men det kan dock vänta en dag eller två till=)
Tänkte jag skulle få kommit iväg på fotbollsträningen ikväll...
har ju nästan bara varit matcher det sista och dom få träningar dom haft har jag haft annat..=)
Jobbade ju igår och det gick bra.. var rätt lungt... skönt... fick ut alla i tid och kunde sen åka hemåt.. var så vansinnigt trött när jag kom hem...
la mig och såg att The ring va på...
fast stensomnade ju till den.. fan...
jaja.. somnade gott i älsklingens famn=)
Nä.. skall kika lite efter hus på Hemnet... sen kanske kika på SISTA avsnittet av True Blood.. vet fan inte om jag vill det för då är det ju slut sen.. men men... vill veta vad det e alla pratar om som sett det.. haha=)
Ha det gott så hörs vi sen=)
Tröttis=)

Kommentera inlägget här :