tajm to sleep...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... det är sängdax och jag ligger nerbäddad...
Haft en rätt bra dag...
visst ... jag ligger fortfarane mest...
eller ja.. ni fattar vad jag menar haha...
fast har mer legat i soffan idag än sängen... fick gå in i och lägga mig här förut en stund då magen började med smärtor igen...
tröttsamt...
men det verkar som jag kan äta ordentligt nu... visst kan inte vräka i mig stora portioner.. men små går bra..=)
men just nu känns det som jag missahandlar min kropp.. usch.. så mycket skit som åker ner...
söt dricka.. och chips... och glass... bläääää..!!!
inte slängt i mig sån skit på väldigt väldigt länge så min mage är väl i chocktillstånd just nu... men det har varit dom sakerna jag varit sugen på så antar att min kropp behövt det....
Vaknade i morse och mådde faktiskt bra kände jag...
men sen mitt på dan så började ju magen göra ont igen och smärtorna kommer och går...
Silken god mar vi gjorde förut.. jag var ju så sugen på potatius med kött och sås.. så skickasde iväg Daniel med en lista...
blev fläskfile gryta med champinjoner och paprika och så kokt potatis till.. det var sjukt gott även fast jag inte kunde äta så mycket... men blev mycket över så kan äta det i morgon igen...
Kollat mycket tv.. och 2 avsnitt True Blood så klart... snart inga kvar.. kommer sitta som alla andra och vänta på att det skall släppas på nätet varje Måndag..=)
Just nu e det CSI maraton på femman... blir att kika lite sen sova..=)
får väl se hur jag mår i morgon...
hoppas på HELT frisk.. inga smärtor!!!!
nåja helt frisk blir jag nog aldrig....=)

Kommentera inlägget här :