+ 1 dag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Japp då har man gått över tiden men jag klagar inte... inte på riktigt ännu.. klart jag har gnällt lite vem skulle inte göra det...
men jag har släppt detta med att jag snart skall föda barn...
det känns inte lika aktuellt längre...
och det är ju bra att jag tar lite avstånd från det för då tänker jag inte på det 24/7...
Just nu kollar jag klart på förhäxad samtidigt som jag följer Breivik rättegången på Aftonbladet...
iskall jävel den där....
Idag skall jag till min nya barnmorska.. min gamla har nu slutat med patienter så jag skall få träffa en  ny idag.. hon kanske har nått nytt att säga...
hmmm.. vädret känns så där idag.. men det skall väl inte hindra mig från att komma ut lite.. behöver göra ett ärende i Allum.. så behöver åka dit..!
Får se vad dagen bjuder på.. nu siktar vi på att bäbis kommer den 25 elller efter det för det kommer vara bra för presenter sen..=)
Så tänker jag=)

Kommentera inlägget här :