Hemma!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja vi blev utskrivna och fick åka hem men vi skall tillbaka till Östra i morgon bitti mellan halv 8-8...

då gör dom fler prover och ger henne antibiotika igen...

sen får vi se om vi behöver ge henne fler doser..

Jag vill ha henne frisk NU!!!

Ja.. här hemma har jag bytt i Helges balja... dammsugit, tvättat 3 maskiner tvätt.. hängt tvätt.. packat upp allt från BB..

gått igenom räkningar och betalat dom...

Jag är nu helt slut.. för däremellan har jag fått ammat...

Brösten VÄRKER!!!

vill att hon skall äta jämt!!

Daniel har ju fått gosat med henne mellan varven och lagat mat och handlat... skönt att han har hjälpt mig..

Han är sååååå förändrad Daniel.. och det är så underbart.. våran kärlek kan inte vara större...

 

Har ni sett nått så gulligt!!!

Älskar ER!

 

Kommentera inlägget här :