Redan Måndag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ja det är faktiskt rätt sjukt vad tiden ändå går fort och det är väl tur det i min situation...
jag har mer eller mindre ställt in mig på att gå över tiden nu... så jag räknar inte med nått annat... men satan vad ont jag har... det är hemskt...
jag får inte sovit för jag kan inte ligga på nått sätt utan att bäbis ligger och tynger på nått organ ...
ja ni som varit gravida själv ni delar säkert min smärta...
Idag skall jag i allafall till min Barnmorska och har även en tid nästa Måndag men då har jag gått över en dag...
Jag tror bäbis vuxit en hel del sen sist...
Har ätit frukost nu och skall faktiskt åka och storhandla... vi skulle handlat igår men vi kom aldrig iväg... hade besök av först Flodin och lilla söta Novalie.. fikade.. sen kom Pappa och dom på fika...
sen åkte ju vi till Daniels föräldrar...
Idag skall äntligen bilen fixas det sista.. det är sista dagen att ombesikta den idag så efter det måste jag åka direkt till besiktningen för ombesiktning...
ja det är min dag i det stora hela...
Ditåt skall du bäbis...

Kommentera inlägget här :