Tådaj...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

.. Fick jag somnat om och vaknade först strax innan 10:)

Gott!

Upp och äta frukost vilket jag bara älskar... lätt det godaste målet på dagen...=)

Finns inget som slår en riktig brakfrukost... som på hotell.. i just love it!!!

 

Ja.. sen har jag donat lite här hemma.. tvättat lite och sen fixade jag mig och gick bort till vårdcentralen.. dax för psykologen...

pratade av mig.. ja munnen gick i ett kan man säga... =) Ibland har jag jätte mycket jag behöver få ur mig och ibland inget alls...

efter det skulle jag åkt och handlat men det började blåsa kallt och regna lite och jag behövde äta lunch... gick sakta hemåt igen och åt lite lunch och åkte sen bort till ICA.. hade fått två gåvor.. ett paket kanelbullar och ett paket kaffe.. perfekt ju=)

Hade även fått tillbaka pengar från If skadeförsäkring.. 98 kr... kanon.. plus en bonuscheck på 50 spänn.. så det blev en billig handling...

men går ju som jag skitit på mig.. har ju så vansinnigt ont.. det trycker nertill nått jävulskt... men jag vågar fortfarande inte hoppas på nått...

ja efter handling så åkte jag hem.. och sitter nu i soffan där jag tänker tillbringa resten av dagen... jag, datorn och tvn...

 

 

Jag på väg hem förut...

 

Kommentera inlägget här :