15 Augusti!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
ja vad har vi gjort idag då... vid 10 gick vi upp som vanligt... och vid halv 12 var vi utanför dörren.. åkte då bort till Hulan till Daniels ena kusin som bor där... hon skall ha barn nu i dagarna och har 2 små döttrar sen innan men hon hade en gå stol som snuttan kunde få låna tills dom behöver den igen... så den hämtade vi där...
 
 
Precis lagom för snuttans nap time så promenerade vi därifrån till ICA och handlade lite så hon fick sovit... sen åkte vi hemåt igen... jag gjorde lite lunch och sen kom finaste Carina på besök med sitt nya tillskott i familjen... jag hade massa nr 2 blöjor här hemma som Elina vuxit ur så dom fick hon... lilla skrutten så liten han va... sjukt vad man glömmer snabbt hur små dom e..=) 
Efter att dom varit här så ringde svärmor som var i Lerum så hon kom förbi på en kaffe... vi satt på balkongen och mös... sen kom ju Daniel hem... jag svidade om för träning och åkte bort...
 
tufft pass idag... fy fan...
 
mycket styrka.. med split jerks...
 
sen var woden on the minute på 20 min ( göra allt och sen vila resten av minuten sen börja om igen på varje hel minut)
1 clean
2 push jerks
4 burpees explosives...
 
ja alltså första minutrarna så var det ju okej med burpees men i slutet så hatade jag dom så jävla mycket att jag vart s¨förbannad så jag ville bara skrika... FY FAN!!!
 
Dom är hemska!!!!
Gjorde det som snabbast på 22 sek.. 
 
usch.. bra jävla svett så åkte jag därifrån.. snabbt in på Lidl då jag glömt köpa mjölk och vatten förut...
 
sen hem.. duscha.. och natta snuttan... nu har jag ätit lite kvällis..
 
resterna från dom grekiska biffarna... mums..=)
 
nä.. kikar fotbollsmatchen mellan Sverige och Brasilien nu... spännande.. =)
 
Imorgon blir det vilodag då skall vi hem till svärföräldrarna på middag.. och på fredag kväll skall jag jobba så jag kör kanske lite hemmawodar ..
 
idag så satte jag som mest 3 DU...!!! WIHO!!! Syrran satte 129 st.. haha.. hon briljerar över mig som vanligt... bäst e hon!!
 
Nä.. natti natt
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise:

Ursäkta en dum fråga..........burpees?

Svar: hmmm hur skall jag förklara... det är en övning då man så snabbt som möjligt lägger sig platt på marken med bröstkorgen i marken.. sen så snabbt som möjligt tar sig upp och hoppar upp i luften medans man klappar händerna ovanför huvudet..!!! Kanske skall visa genom en video nån dag!!! =) haha..
Malin Pettersson

Kommentera inlägget här :