2012-8-25

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Idag fyller snuttan 4 mån:)

Och vi har varit iväg hela dan....

Vid 11 redan åkte vi hemifrån allihopa.. jag körde hem Daniel till sin bror.. sen åkte jag och snuttan hem till Mamma.. 

Mina systrar kom ju efter en stund oxå...

vi drack lite kaffe med mamma och hon var relativt pigg och med... kändes skönt... Lilla Elina var så charmig och go där...=)

Efter besöket där följde jag med Linda hem... hon skulle duscha och fixa sig så snuttan fick sovit i vagnen så länge sen åkte jag med henne och Denise till Media markt där Denise skulle köpa dator men vi åkte då förbi och köpte min jacka på vägen..... sen efter datorköpet så åkte vi hem igen...

jag åkte då ut till Daniels bror igen  fick lite mat där och satt och umgicks med Daniels brors tjej..=)

Strax innan 20 på kvällen var det dax att åka hem.. då var alla blöjor slut.. hennes mat med och hon hade skitit igenom alla sina kläder! 

Mysigt! 

Fick låna en pyjamas av Jennie och Michael .. som Cian haft... tur att man besöker folk som har barn..=)

Så då åkte vi hem.. och jag har nu nattat snuttan och Daniel har precis dratt in till stan för att festa lite..=)

skall nog se en film och njuta av kvällen=)

Hade!

Kommentera inlägget här :