20120814

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Idag så fyller min lilla gumma Bettan 31 år... gammal kärring nu=)
 
haha.. ändå är hon 2 år yngre än mig...=)
 
Men Grattis till dig snuttan!
 
Började med att gå upp vid 10... snuttan och jag gjorde oss i ordning och åkte mot stenkullen vid 12... såg då vid brandstationen att ett crossfit pass var i full gång och förstod då att det var det som var dagens wod... kul..=)
 
Åkte till delikatsessen där jag mötte upp Kolle och Bettan... Bettan fick två Mary kay produkter av mig i födelsedags present...=)
 
Vi käka lite lunch och satt och tjöta...
 
sen åkte jag förbi jobbet när jag ändå var där.. hälsade på lite och åkte sen till Lidl och handlade middagsmat... fick inspiration av Kolle som skulle göra grekiska biffar så då blev jag sugen.. så det förberedde jag och gjorde iordning när Daniel kom hem... 
 
efter maten så svidade jag om och laddade för att cykla till boxen... så fick det bli... eftersom min häl fortfarande smärtar så ville jag undvika löpningen till brandstationen så jag cyklade istället.. sen där på gräset var det 6 varv av 1 min löp, 1 min bear crawl och 1 min PW... det var bra tufft i slutet...
sen cykla tillbaka till boxen...
 
sen i boxen var det ring armhävningar och sen hollow position... 
 
wow .. grymt go träning... ja sen var det bara att cykla hem igen... snuttan hade då precis sovit... duscha.. och nu sitter jag här... suttit och surfat...
 
blir nog sängen snart!
 

Kommentera inlägget här :