Började ..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

... Denna dag med att betala räkningarna!

Så jävla tråkigt!

Sen varvade vi mat med vila och jag gjorde pannbiffar med vitlök/ lök och chilisås i på en sås med mini fresh och soja med kryddor:)

Det var inte dumt!

 Efter maten tog snuttan och jag en promenad till Apoteket, snuttan har nu fått ögondroppar till sitt öga:(

Strosade i Lerum centrum och träffa mamma med 2 av sina assistenter! Lilla mamma:(

Sen så väntade vi in Daniel och jag ladda för träning! Kl 18 var det Dax!

Dagens Wod

På 12 min skulle vi göra 4 Marklyft (45kg)

8 armhävningar

16 kettlebellswing (12kg)

jag gjorde 8 varv och var 3 kbswing från 9 varv!! Surt!! Jaja!

Hem och duscha och natta snuttan nu äter jag lite keso med äpple!

Grymt gott!

känner av träningen från igår... var ju på open efter repningen...

övade på DU.. och satte fan 15 st på raken... trillade ihop på golvet efteråt... så jäkla gott!!!!

SÅÅÅÅ glad!!!!

sen var det öva på Pull-ups... är så jäkla svag där...

sen så körde jag och en annan kille intervall rodd...

250 m x5

låg i snitt på 56-57 sek varje gång!!!!

gott!!!

skrek så mycket i slutet för att jag tog i så .. haha.. folk trodde jag födde barn!!! =)

men jag måste skrika när jag är så trött för annars orkar jag fan inte!!!

åhhh så sjukt underbart att få träna så här som jag gör... I LOVE IT!!!

nä.. dax för True Blood tror jag=)

 

 

Kommentera inlägget här :