Rätt slapp dag....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. jag och syrran skulle egentligen åka och hälsa på mamma idag men det är så vansinnigt dåligt med henne nu så vi skall se till att få komma iväg till henne i morgon tidigt istället då hon oftast mår som bäst....
 
Istället började jag dagen med att knalla upp till syrran som sagt... vi körde en" barbara"
 
20 pull-ups (TRX ringar)
30 armhävningar
40 sit-ups
50 squats
X5
3 min vila mellan varven..
 
Jag klarade fan inte mer än 4 varv för sen så hade jag spyan som kittlade mig i halsen.. usch... bra jävla jobbigt...!!
 
Gjorde 4 varv på 32 min.. 
syrran gjorde alla 5 på 30.. haha... liiiite skillnad där...!
 
Hon är ju så vältränad så det är löjligt.. jag är som en gravid flodhäst jämfört med henne..=)
 
men hon har slitit hårt i över ett år nu med crossfit...
 
Ja jag stannade kvar hos syrran ett tag efteråt.. sen knallade jag hemåt... gosade med snuttan och åt lunch=)
Blev Laxburgare...=)
 
 
MUMS!!
Dressingen gjorde jag på mini creme fresh, citron, dill, citronpeppar och aromat=)
Grymt gott!
 
ja sen övade vi på att ligga på magen som vanligt...=)
 
mammas duktiga tjej..=)
 
sen vände jag på henne och då såg hon ju kameran...
 
...och då ler man...=)
 
haha... SÖTNÖT!!!
 
Daniel var hemma vid 17 och jag tog mig en liten promenad i åskvädret upp till Servett.. handlade lite frukt och så gick jag hem så hyrde vi film och åt fruktsallad...=)
 
myyys...
 
nä.. dax att lägga sig snart... ont i kroppen...=)
 
 

Kommentera inlägget här :