Sitter...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. i soffan och funderar och planerar över Lördagen....
 
kan man bjuda på bara kladdkaka???
Eller måste man ha tårtor???
 
hmm.. 
har tvättat och strykit alla Daniels skjortor för att han skall välja en som passar han till Lördag... jag funderar på att ha en klänning som jag hade på migt på min syrras fest för precis ett år sedan...
 
med kavaj och leggins under... 
 
vad tror ni om det?
Jag är ju lixom 10 kg tyngre nu än på det kortet ... =)
jaja..
 
idag har jag inte gjort mycket... varit skitväder ju så jag och snuttan har hållt oss hemma...
 
men nu när Daniel kommer hem skall jag åka och handla tänkte jag...
 
Skulle repat med bandet ikväll men det bidde inget så då vill jag träna istället men passen är fulla.. sitter och väntar på att nån skall avboka sig..=)
jaja... så rolig dag har jag...
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Klart ni kan bjuda på kladdkakor. Om du tycker det känns tråkigt så kan du ju alltid dekorera med lite grädde oc jordgubbar. Hoppas det blir en dag för er att minnas!
(klänningen var superfin och jag har svårt att tro att det finns något som du inte skulle passa i)!
Kram

Kommentera inlägget här :