Sjukt taggad!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ikväll är det träning... åhhh som jag längtar... vill träna ett riktigt gott pass och hoppas det är nått riktigt gott dom satt ihop!!!
 
Jag har redan träningsbyxerna och sporttoppen på mig... dessa träningsbyxer var ju dom jag köpte precis när jag började med crossfit... herrejösses vad mycket bättre dom sitter nu... haha... åhhh jag älskart!!!!
 
Kom på att jag missa att blogga igår.... men gjorde inte så mycket... snuttan och jag sov länge för vädret var ju hemskt... sen knallade vi upp till Lidl och handlade och tog en extra promenad bort mot centrum och sen hem efter det... hem och käkade lunch... sen tog vi det lungt och jag förberedde middagsmaten... hemmagjorda köttbullar... ja jag kan nog numera kalla mig för kock... så jäkla duktig är jag!!!
 
Kl 17 var jag i Floda hos min farbror för att repa.. fast våran trummis kunde inte så vi körde lite akustiskt utan trummor... haha... vissa låtar lät bra men vissa behöver man enna trummorna på=)
 
efter 19 åkte jag hemåt... Daniel hade gjort maten då så då fick jag äta mina goda köttbullar... mums!!!
 
sen så kikade vi på True Blood ihop.. ett avsnitt varje kväll.. åhhh e ju så bra!!!
 
det var väl det hela... nu väntar jag på att Daniel skall komma hem.. sen sticker jag och tränar som sagt kl 18..
 
ha det!

Kommentera inlägget här :