Suttit...

publicerat i Allmänt;
.. och gjort i ordning ett fint Fadderbrev på datorn...
 
har varit lite kluven över det där med att välja faddrar/fadder... jag och Daniel har funderat fram och tillbaka.. är så jäkla svårt för alla i våra familjer och bekantskapskrets har redan massa barn och fullt upp med sina liv... men jag har ju fått äran att få bli fadder till båda mina systrars barn så jag ville ändå välja en av dom... 
 
och meningen är väl att jag skall få 1 barn till.. så denna gång valde jag min syster Marielle.. 
Hon har verkligen visat både intresse och massa kärlek för Elina sen dag 1...
Ringde syrran igår och frågade henne om det och hon sa ju gladeligen JA till det... kändes roligt och skönt... =)
Så har nu filat ihop ett eget fadderbrev... måste bara få skrivit ut det och hade ju gärna laminerat det (?)
mrn det får blir som det blir...=)
 
Bild får ni se efter Lördag=)
 
Idag blir det nog bara Allum...
har ju inga pengar för shopping men kan ju kika lite..=)
 
Ha det gott!

Kommentera inlägget här :