Tådaj!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Hittills så har jag sålt min telefon fick 1500:- för den firade det med att köpa en kaffe inne på Ahlsens! =)

  Därefter knallade jag och snuttan till bilen, åkte till Partille för Denise har sin praktik på en hårsalong där!

När jag kom in såg stackarn ut som döden själv!

Legat sjuk hela veckan och hade ju fortfarande feber!

Bidde ingen förvandling av mitt hår inte, körde hem stackarn istället!

Följde med Linda till boxen och hejade på henne när hon gjorde en "Annie" på 10 min det är DU (Dubbla hopp med hopprep) och Sit-ups 50-40-30-20-10!!!

Jag blev så jäkla sugen så jag tänker åka ner en halvtimma tidigare och köra den jag med ikväll innan teknikpasset!

Efter jag varit i boxen ett tag så åkte jag hemåt och ringde och boka en Klipptid på Studio K inne i solkatten!

Har ju en kupong på 200:- där inne !

Så kl 10 imorgon åker burret av!

Vad jag gör med färgen sen får jag se:)

Hem och äta mat!

 Koka broccoli och åt resterna från igår! Mums!

Sen la vi oss en stund!

Gott!

Nu laddar vi för träningen!

 

 

Kommentera inlägget här :