Julafton nalkas mot sitt slut..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

.. Äntligen ligger jag och min snoriga näsa under täcket..

Vet inte vad det är med min allergi och julafton..

Jag blir svindålig varje år,, nyser och snorar hela dan...

Tror det är blommor, ljus, gran.. Ja massa skit!!

Jaja!!

Nu skall jag snart öppna boken.. :)

varit vaken sen halv 9 imorse då vi gick upp och Elina fick öppna sina julklappar.. Åhh lillfisen blev så glad..

Sen var det fixa sig ..

...och åka till mamma..

Fika och julklappar där:)

Sen åka vidare till Daniels faster.. Jullunch där sen skulle vi även ha åkt till Daniels bror men det hanns inte:(

Åkte till syrran med alla klappar och mat..

Drack glögg och började med all mat.. Jag gjorde ju äggen.. Sen åt vi!!

 

Nam Nam..

Sen kom jultomten och alla barn fick öppna sina paket..

Elina fick oxå paket:)

sen var det äta igen och dax för julklappsleken för dom vuxna.. Vi hade fan flyt i slutet...

 

Har tatt massa bilder med systemkameran men bjuder på några bilder från Iphonen:)

God Jul!

 

 

 

 

Kommentera inlägget här :