Just nu!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Jag sitter på tåget in till stan , trodde jag aldrig haha!

Men min vän Jenny från Ängelholm är i stan och ville jag skulle komma in och ta några glas...

Ja och hur ofta gör jag det?

Fyller ju dessutom år imorgon så vad fan!

Haha!

Åkte även och tränade förut.. Oxå spontant,, gick bra,, visst märktes att man inte var på topp men ändå:)

Efter träningen åkte jag hem lagade köttbullar...

....och hoppade sen in i duschen och fixade mig:)

Annars idag har jag passat Oliver och Nora så dom fick följa med mig och Elina att storhandla på Willys.. 1100:- i mat!!

Galet!!

Men nu är det uppbunkrat!!

Gott!

Snart framme nu så Tjip!

Party!

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Tack för det fina julkortet!!! Här blev det tyvärr inga skickade i år :(
Ha en underbar födelsedag idag och njut av julen sen!! Kramar

Ps här handlade vi mat för 3000 kr igår ;) ds

Svar: Var så lite så=) Tackar=) Detsamma till er=) haha.. ja fan vad mat är dyrt!!! Kram
Malin Pettersson

Kommentera inlägget här :