Lucia...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja medans folk har firat Lucia idag så har jag inte sett röken av några tärnor, lucior, pepparkaksgubbar och tomtenissar... 
 
Hade planer på att vakna tidigt och slå på tvn och se lite firande.. men icke...
 
Lilla Elina somnade ju sent igår.. och tror magen hennes krångla för hon vaknade till vid 22 igår kväll och var sååååå ledsen.... fick stå och vagga henne en bra stund innan hon blev lugn... hon fick ur sig lite gaser .. och i morse efter kl 9 kom ett jäkla lass ut... hon väckte mig först vid halv 7 på morgonen då ville hon bara ha mat och ny blöja så vi somnade om och vaknade nästan halv 10... 
 
GOTT!
 
Då hade hon ju bajsat så då var hon så lycklig... Daniel är hemma idag.. han har varit förkyld hela veckan så idag stannade han hemma ni kan ju tänka er hur jag har det här hemma med en sjuk kille...
 
"suck"
 
Veklingar...!!!
 
Jag själv sitter med trasig mage... kul... magsmärtor från helvetet.. och sprungit på toa... ja det var väl härligt...
 
bröd, kyckling, lök och stressad... det säger väl sig själv.. jag tål inget av det!!!!
 
Förstår inte varför jag känt mig så stressad idag... var stressad som fan igår inne på Ullared för att hinna med allt... och stressad som fan idag för jag insåg att det fattas 5 julklappar som måste inhandlas... pengarna slukas..!!!
 
Men lyckats fylla på under granen i allafall..
 
Lillsyrran fyller ju år den 18 så hon skall ha det stora vita paketet från Elina=)
 
Jag skall träna kl 18.. så just nu vill jag bara lägga mig i sängen och läsa lite innan det e dax...
 
Stressat med storhandling idag... Daniel kunde ju vara hemma med Elina... jag har fått slänga skräp och tvättat ca 4-5 maskiner tvätt.. galet!!!
 
helt slut nu.. men bara ladda lite sen sticka och träna.. sjuk träningsvärk från i Tisdags dock.. haha!
 
nu sover Elina lite igen så jag får passa på att ladda=)
 
 

Kommentera inlägget här :