Denna födelsedagskväll=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Det är med svullen och mätt mage som jag krupit ner under täcket hemma...

Jag är så mätt så jag vill spy men helst väntar jag på mina magsignaler som den alltid signalerar när jag ätit på tok för mycket eller på tok för fel mat... skall den crasha eller inte???..

Hmm.. känns så.... åhhh vill det...så jag blir av med denna äckliga känsla.. 

Jag och älsklingen åkte och lämna Elina hos mina kära svärföräldrar vid halv 7 ikväll.. pussade massa på min fina älskling och fick en grymt fin väska av min kära svärmor.. sen åkte jag och Daniel in till staden (jag körde).. jag var sugen på tapas och fick tipset om restaurangen Manana i stan.. dit åkte vi.. oj så mysigt och trevligt och gott det va... SNOR HUNGRIG!!!!!!

Beställde in 8 rätter med en gång.. haha... jag slukade det och var rätt lagom mätt men fan det var så jäkla gott och inte så farligt dyrt så vi ville beställa in nått mer.. jag tänkte det kunde räcka med en rätt till.. nä.. 4 TILL blev det... åhhh dumma.. varför åt jag det... mår illa och vill helst stoppa fingrarna i halsen nu.. vet att man inte skall tänka så.. men jag mår så jävla dåligt när jag har ätit så här mycket... 

Deras meny..l ja vi avslutade med en kaffe och åkte hem... nu ligger jag här.. så nöjd... haft en toppen dag.. skall visa i lite olika inlägg... =).. Saknar såklart lillfisen nu men vet att hon har det bra hos farmor och farfar=)

Åker ju dit i morgon när vi vaknat=)

Mammas älskling=)

 

Kommentera inlägget här :