Seg dag..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

... Inte mått så bra Idag av den lätta men ack så irriterande förskylning jag åkt på... Dessutom är Elina inne i en period som tar kål på mig!!

Vägrar somna om kvällarna och gnäller nått helt sjukt från eftermiddag till kväll...

Ja utvecklingsperiod plus fler tänder på g... Blir tokig...

Imorse vaknade hon halv 6(!!!!!!!!!) men somnade om som tur va och vaknade halv 9 igen !

Tur d jag var död!!

Hon somnade inte förrän efter 21 igår kväll heller!!!

Men det är en jobbig period för henne så det är bara att bita ihop och försöka hjälpa henne så gott d går!!

Vill vara mycket i famnen på oss..

Ja vi har hållt oss inne idag förutom ett snabbt besök på Allum när Daniel kom hem..

Skrev över S80:n på mig så skickade in papprena på det och bytte en julklapp plus handlade lite..

Hem och laga mat och skall snart ta en dusch och krypa ner och läsa min bok:)

Dreglandes av nya tänder och sitter och pratar med tvn=)

Mammas älskling...

Hoppas hoppas hon somnade inne på sitt rum nu... låter så.. det är tyst..=)

Kommentera inlägget här :