Första...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. visningen för idag är redan avklarad... och jag är redan helt slut...
fick ju gå upp i tid idag och städa lite... tände ljus och gjorde det mysigt...
att gå upp och visa vinden.. sen ner till källaren och sen bort till andra byggnaden för att visa tvättstugan... och det skall jag göra 2 gånger till idag... majgaaad!
jaja... nu skall jag försöka orka duscha och ta på mig och åka bort med 5-6 svarta sopsäckar med kläder/skor/väskor till röda korset i Lerum.....
skönt att bli av med det... sen behöver jag fortsätta rensa lite på vinden...
är långt ifrån klar där.. men får ta lite om dan för att orka....
nästa visning är först kl 14... sen har jag en kl 17...
så har ju lite dö tid där emellan.. får se vad jag orkar...
=)

Kommentera inlägget här :