Min Söndag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Idag har man inte fått gjort så mycet heller.. jo jag har tvättat 5 maskiner tvätt det är det jag fått gjort... sen var vi iväg och handlade lite inför veckan...
Blev tacos nu när vi kom hem... så löjligt gott och vi fick ju en massa taco grejer igår på festivalen..=)
jag vet inte hur många jag fick i mig... haha...
Daniel var helt chockad... jag med... ibland får jag i mig mängder ibland ingenting... beror väl på hur bäbisen ligger tror jag=)
Har haft fin besök här idag med...
Therese och Mikael kom förbi med deras lilla Novalie på fika...=)
Var riktigt mysigt... älskar att få folk hem på fika... och det uppskattas verkligen=)
Dessutom har vi ju så sjukt mycket kakor som måste ätas upp efter Daniels besök på Göteborgs kex =)
Nu skall jag njuta av kvällen i soffan och glo på dumburken..=)
Bjuder på en bild från igår där man ser hela min klänning... fick beröm för den av en okänd kvinna igår på Scandinavium... det var rätt kul=)
23.40 i natt så spelar vi in melodifestivalen för jag tänkte se den i morgon... vi såg ju inte så mycket av själva framträdandet.. jag hade ju full koll på artisterna brevid mig istället... Hej nackspärr typ.. kändiskåta Malin var i himmelriket=)
nä.. ha en trevlig kväll=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese- Mamma till Novalie:

Ja tack för idag :) vi kommer gärna o äter kakor snart igen ;) kram

Kommentera inlägget här :