Skottdagen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. inte ofta denna dag får upplevas... 4 år sedan sist...=)
Idag sägs det ju att vi kvinnor får fria... 1 dag på fyra år som det är okej för oss att göra det...
känns dock rätt meningslöst för jag vet redan svaret från min älskling...
"Men va fan.. räcker det inte med att du får en bäbis nu!?"
Han är så romantisk min älskling...
Ja... jag sitter i underkläderna i soffan och väntar på att mina leggins skall torka från tvätten igår...
har ju typ bara dom som jag kommer i numera...
köpte ett par svarta byxer igår.. men dom känns för fina för att bara åka till läkaren med...=)
det var sista mamma klädesplaggen som jag köpte igår har jag betsämt...
nu är det bara amningsBh som skall köpas.. har bara köpt 1 än så länge...
kanske jag kan köpa på mässan på Fredag... det borde dom ju ha...=)
Längtar!!
Fast ekonomin är tajt denna månad... riktigt tajt...
Det är tapeter... dubbla hyror...vagnen...
ja och lånet sen med...
fy fan...
alla sparpengar kommer gå åt...
slurp kommer det säga i plånboken...
men men...
Nä... dax att ta på sig... får väl gå i fuktiga leggins...
kl 11 skall jag vara där... sen är det rensa vinden... som gäller om jag orkar..
Min godis fick ställa upp på bild istället.. gör han ju så gärna...=)
Mammas ängel... hur skall min kärlek räcka till sen när bäbis kommer...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Antonia Andersson:

Hej! det här kanske är lite konstigt men jag hittade en kommentar som du hade gjort på egoinas blogg angående att ni vill bli av med eran tvåa i göteborg, är det forfarande aktuellt?

2:a kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

Tyvärr fick jag samtal idag om att den nu är uthyrd ...=) Skönt för oss men kanske otur för dig om du var intresserad=)

Kommentera inlägget här :