Uttråkad....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... redan....???
Japp.. och jag har bara varit sjukskriven i 4 dar...
KUL!
Jag kommer ju bli galen ...
Jag sitter och funderar på om jag skall ta på mig och åka till Willys och köpa kaffe som inte ens är slut här hemma ännu... men lika bra att köpa det när man kommer ihåg det så man inte står där sen och förbannar sig själv när man är tok sugen på sin morgonkaffe mugg och det ekar tomt i kaffeburken...
Jag funderar även på att börja baka...
Ja som alla andra blivande mammor verkar göra när dom är uttråkade...
men då måste jag köpa hem både ägg och margarin... och då är ju frågan igen...
Skall jag åka till Willys?
Ja det är dagens dilemma för mig... Åka eller inte åka till Willys...?
Och snart är kl så mycket så Daniel kommer hem snart och han kommer då fråga mig...
"Vad har du gjort idag?"
Vad skall jag svara...
Öhhh....
hmmm..
INGENTING!!!
Jaja.. i morgon är det Fredag...
det ser jag fram emot.. får kanske besök här på dan... och på kvällen är det fredagsmys... hyar ju jag varje jävla kväll numera men ändå...
Lite mer okej att ha det i morgon=)
Ja jag har lite problem med att göra INGENTING om dagarna...
Nä... antingen beslutar jag mig för att ha gjort INGENTING idag eller så åker jag bort till Willys... hur svårt är det lixom..=)
Ha det!

Kommentera inlägget här :