2012!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Jag vet inte ens om jag orkar göra en årsresume för 2011.. det kanske kommer en kortfattad version lite senare idag...=)
Idag har jag inte lust att göra nått...
Legat i sängen hela morgonen... så gott...
Daniel var uppe tidigt... man kan nästan tro att det var jag som drack igår...=)
Vill bara ligga i soffan och glo på film hela dan!!!
Käka ostbågar och bara slappa...=)
haha!
Kvällen igår var kanon...=)
Alldeles lagom.. åkte hem vid halv 2 vilket var alldeles lagom..=)
Bilder ligger på fejan men skall även lägga upp lite bilder här sen.. men gör jag det nu dödar Daniel mig...=) Då hackar hans spel..=)
Men Maten var underbar igår... gud som vi åt... herregud vad mätt jag va... men det var sååå gott!!
Tre-rätters is the shit=)
Jag och Daniel gjorde ju Oxfilen... i ugnen och stekte sen bacon och champinjoner som vi fyllde dom med...=) Mums=)
Fick mycket beröm för det.. men är ju Syrrans recept så hon får ta åt sig äran! =)
Daim Cheescaken till efterrätt var inte dumt!!!
Ja.. som sagt Visar i bilder sen.. OM Daniel släpper sin dator till slut...!
Ha det gott=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Angelica:

Klart du måste gumman, du kan ju inte bryta en tradition :) gott nytt år på dig <3

Kommentera inlägget här :