Alltid massa samtal....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... och krigandes...
legat hela morgonen och tänkt på massa saker.. blivit arg och inte kunnat somna om...
för mycket grejer som retar mig...
måste prata med en person för att kunna lösa en grej...
blir så arg när jag tänker på det!!!
Vill att Försäkringskassan skall ringa mig och säga att jag FÅR graviditetspenning... JAG orkar inte med detta ovetande och krigande!!!
Fick gå upp tidigt idag och ringa massa samtal... först Trafikpolisen då jag ÄNNU en gång fått P-bot!!!
600 :-
Detta är 4 gången på 2,5 år... som jag får P-bot för att ha parkerat utanför ens egna bostad... jag blir galen... när jag t.o.m pratat med Controlla som har hand om det som det står på en skylt... och dom har godkänt att jag parkerar på ett visst ställe här nere.. ändå är TRAFIKPOLISEN här och sätter P-bot på mig!!!!
VAD I........!!!!
Så måste överklaga med att ta kort... och förklara situationen och hoppas på att dom FATTAR!!!!
Åhhhh!!!!
ORKA!!!!!
Sen suttit i Telefonen med SEB.. får inte tag i min bankkvinna.. utan hon kommer tillbaka kl 14 idag... hoppas hon ringer mig ASAP!!!
för vi måste boka in ett MÖTE nu!!!
För skall vi välja Handelsbanken eller SEB.. så måste vi se vem som ger oss bäst låneränta!!!
Och handpenningen  skall sitta inne på Torsdag!!
Ja gud.. inte en lugn stund.. och jag hatar allt sånt här.. för det är Alltid MITT ansvar!!!
Jag kräks på det!!!!
Nu skall jag borsta tänderna sen åka till jobbet...
efter jobbet skall jag till barnmorskan... THANK GOD FOR THAT!!!

Kommentera inlägget här :