Årsresume nr 1!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja det var väl dax då igen...=)
Året 2011 har passerat oss och vi har 2012 framför oss.. året då jag skall bli mamma.. antagligen köpa bostad och njuta av vuxenlivet=)
Januari:

Året började ju jätte bra... jag hade träningen som jag var jätte duktig med... tränade jag inte på gymmet så var jag ute och gick mycket!
Jag fortsatte pussla mycket och pusslade det ena pusslet efter det andra=)
Den obligatoriska kalkonmiddagen avnjöts ...
Ocj jag hälsade även på Marie med sitt nya tillskott Tanja som kom till världen den 2/1=)
Hade även en ute kväll med Jessica då vi först var på Hockey och sen tog en krogrunda på stan.. GRYMT KUL!
Februari:

Melodifestivalen drog igång och jag var överlycklig!!!
Det är årets höjdpunkt!
Jag fortsatte mitt tränande och var duktig som FAN!
åkte dock på en förskylning..=(
var ute och firade Bettans Martin på restaurang i stan=)
Firade Alla Hjärtans dag med älsklingen hemma..=)
Och den 20 så var jag på Audition för Körslaget och kom ju med=)
En av dom längsta, roligaste och bästa dagarna i mitt liv=)
och avslutade månaden med att vara ute och geocasha en del med Trez pch Pudding=)
Mars:

Jag fick ju börja denna månad med att vara rätt hemlig i bloggen.. att jag kom med i Körslaget fick ju inte komma ut=( =)
Var mycket rep borta på kulturhuset här i Partille...=)
Var och klippte med med tanke på att man skulle vara med i TV=)
Jobbade rätt mycket på Stures på helgerna..=)
Svärföräldrarna skaffade ny hund och Lilla Smulan var nått av det sötaste som fanns i Valpväg..=)
Och ÄNTLIGEN fick jag kläcka ur mig min hemlighet..=) Stressad och Nervös inför första direktsändningen och första helgen i Stockholm!
Besiktade även bilen och den gick igenom=) GÖTT!
Första direktsändningen i Stockholm gick kanon.. färden hem med.. men sen blev jag DÖ sjuk hela nästa veckan därpå.. LÄGLIGT NOT!!!
Var med i Lerums tidningen, Partille tidningen och GT=)
Andra helgen uppe i Stockholm kom.. jag kunde knappt sjunga för jag var inte riktigt frisk ännu men jag kämpade och vi var kvar en vecka till..=)
Karusellliv var det=)
April:

Denna underbara resa.. var så lycklig.. var en hektidk tid med massa rep och kamerainspelning men fy fan vad kul det va..!!
Underbara männsikor man lärde känna=)
Sista veckan uppe i Stockholm var tyvärr kommen.. eller sista med i tävlingen..=) Jag sjöng solo men vi åkte ju tyvärr ut denna veckan..=( Synd.. men men..
Firade 2 år med min Älskling=)
Tog tag i träningen igen började då med löpningen...
Våra uppträdanden med kören fortsatte..=)
Första festen med kören var oxå oxh shit så kul vi hade..=) haha..=)
Åkte upp till Stockholm inför finalhelgen och för att fira min styvmamma som hade 40-års fest=)
Final och finalfest... lite tråkigt att inte få se dom andra körerna igen men vi hade ju återträff i somras=)
Fick även hälsat på Bettan med sitt nytillskott William som föddes den 19/4 =)
Valborg kom och det firades i Stannum ..=)
MAJ:

Började denna månad med att uppträda med kören och Arvingarna på Bingolotto.. Grymt kul=)
Följde med på ett första Mary Kay möte i Mölndal=)
Drog igång med fotbollen igen!!! =)
Kollade på Koutsläppet och kören uppträdde här på Jonsereds Marknad=)
Sprang Vårruset=)
Jag beslöt mig för att bli Mary Kay Konsult=)
ESC finalen var och den såg jag och Marie på Stures..=)
Var inne i stan och kikade på Göteborgsvarvet=)
Var och kollade på en trea i Lerum men vi fick ju inte den=(
Slingade håret och gjorde en kväll på stan med Marie=)
Juni:

Började denna månad med en mysig kväll nere vid Aspen med Marie och Eleine..=)
Den avslutades uppe i Öxeryd..=)
Var hemma hos syrran för grillning=) Mums=)
Sen var det andra återträffen med kören.. en helsjuk kväll som slutade i utomhuspoolen hemma hos Casper...=)
En trgisk nyhet anlände om Dödsfall i min svågers familj=(
Uppträdde med kören på nationaldagen..!
Firade både Nadja som fylle 4 år .. Robin som fyllde 15 och Psppa som fyllde 61=)
Gött väder som satan var det och det blev en del solning ute på gräsmattan!
Var även på Eric Clapton konsert i Stockholm..=)
Spelade in en låt där jag sjöng för att söka in till True Talent..=)
Skatteåterbäringen kom och lite shopping blev det=)
30-års fest hos Daniels bor men kvällen slutade rätt olyckligt=(
Slingade håret igen och började gå på LCHF -diet=)
TATUERADE MIG!!! =)
Midsommarafton firades hos min farbrors granne där vi uppträdde med bandet=)
Resterande månader kommer i ett annat inlägg=)

Kommentera inlägget här :