Bilder från igår=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja idag har Daniel åkt ner till Varberg till sin kompis Johan så jag är alldeles själv här hemma nu.. skall senare åka och träffa Marie och kanske Jessica om hon fick barnvakt så skall vi käka på Blå Huset i Lerum.. mys..=)
Nu tänkte jag passa på att lägga upp lite bilder från igår då jag slipper det onda ögat från en som alltid sitter och spelar=)
Söta Cian=)
Har roligt med Daniel=)
Fina Zeus=)
Sötaste Smulan!
Sötaste älsklingen=)
Jag Oliver och Nora=)
En av kalkonerna=)
Mina favoriter!! Åt upp halva skålen själv tror jag=) haha!
Kalkonen uppskuren..=)
Potatis och sås...=) MUMMA!
Efterrätten som syrran gjorde... frukt i ugnen med vit choklad och kokos... =) Mums!
Jag var en lycklig gravid tjej efter allt gott=)
Nu skall jag pussla lite sen skall jag som sagt åka och äta med brudarna.. så Tjip!

Kommentera inlägget här :