Budgivning!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja då var det igång... mäklaren ringde förut angående lägenheten på Lerum Andersvägen...
vi vill ju verkligen ha den.. och jag känner att det är vårat sista hopp.. jag vet skit löjligt kommer ju ut nya objekt dagligen... men jag ORKAR fan inte.. och jag blir bara större och större så jag vill verkligen hitta nått NU!!.. Helst nyss!!!
Måtte vi få den.. men jag förösker verkligen tygla mig denna gång.. ha massa is i magen men det är så förbannat svårt!!!
Ett par la utgångspriset och vi la 10 000 mer... sen har jag inte hört nått mer.. men jag vågar fan INTE hoppas...
Vill bara slå mig själv om jag börjar tänka som att vi har fått den...
Hon hade inte ens pratat med alla som varit och tittat på lägenheten så jag får verkligen ha en hel nordpol i magen!
Jaja.. får se vad som händer i morgon..!
Nu ligger fiskpinnar med Daniels goda potatismos i magen... tvingade Daniel att hjälpa mig äta upp allt så nu är han så mätt så han vill bara dö.. hihi... I´m a feeder!!
Har suttit och skrivit en lista på vad vi behöver i barnartiklar...
Är långt ifrån klar för jag kommer på fler och fler grejer...
vi kommer bli ruinerade!
Tur vi får lånat och köpa begagnat det mesta...
Har även suttit och skrivit ett brev till försäkringskassan angående min graviditetspenning...
jag hoppas dom fattar med det jag skrivit att jag inte kan jobba på jobbet tiden ut...
Min chef behöver ju oxå veta när jag slutar då dom behöver sätta in en annan för mig...
jag jobbar ju bara som en halv person på jobbet och dom behöpver verkligen en hel person då vi har massor att göra...!!
Jag kan ju bara jobba mina 4 timmar på halvfart det gör inte mycket nytta...=(
Speciellt inte idag när jag hade så ont hela dan med...
usch...
nä... skall skicka in det i morgon och hoppas på det bästa...
nä.. en dusch kanske...
luktar ju mat os...
Längtar till den 4 feb... då börjar Melodifestivalen..!!!
och lördagen därpå får jag se den LIVE!!!!
Åhhh vad jag längtar!!
Fick ju dom av Daniel i julklapp=)
Ha en trevlig kväll!!!

Kommentera inlägget här :