Go tid...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ja idag jobbade jag 8-12... helt okej... och jag hade lite lite känning av sammandragningar i slutet men annars gick det fint... SÅ SKÖNT!!!!
Hade t.o.m kraft att fixa lite med bilen efter jobbet...
tankade den, tvättade rutorna, fyllde på spolar vätska och handlade lite på Lidl...=)
Sen hem.. äta lunch och ringa samtal.. försöka få tag på läkaren igen ... men utan resultat.. sekreteraren i växeln fick lämna ännu ett mail till henne...
ringde försäkringskassan då jag idag fick papprerna på deras avslag... står helt sjukt men verkar vara på grund av att arbetgivaren har skrivit att jag blivit omplacerad vilket jag egentligen inte har blivit... undviker ju bara dom tyngre stationerna på jobbet nu...
Ja antingen omprövar jag det annars blir jag ju med all säkerhet fullt sjukskriven f.r.m den 26/2...
så jobbar halvtid fram tills dess...=)
Jaja.. har donat lite här hemma.. skrivit upp min Mary Kay försäljning och fick betalat en CDON räkning...
ja CDON är dumma i huvudet... orkar inte ens gå in på det...
ett sånt stort företag som inte har en riktig kundtjänst som man kan kontakta.. ja det är ju helt sjukt!!!
SE DÄR JA!
Nu ringde Läkaren... skönt... fick man fixat det!
Hon tyckte jag skulle ompröva avslaget från försäkringskassan så det får jag väl göra då... skriva en novell skall jag göra... en novell om hur det är för mig att jobba... hur ont jag får..!!
Jaja...
nä... undrar om jag skall vila lite...
sen kl 17 är det visning på denna i Gråbo...
Ja... håll tummarna! =)

Kommentera inlägget här :