God morgon!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Idag är det Lördag för er som missat det...=)
Frukosten ligger redan i magen!
Har sovit rätt dåligt i natt.. halsbränna som gör mig galen snart.... har ju köpt sån äcklig..
och den smakar SKIT!!!
Stod kl 3 i natt och ulkade i köket efter jag tatt detta.. men det hjälpte och jag fick sovit lite till.. kl 9 kom Daniel in i sovrummet.. han har sovit på soffan... brukar han göra på Fredagar för han somnar alltid i soffan då.. han är inte lika smart som mig och går och lägger sig istället utan han drar filten över sig och ligger i soffan då kan han gott ligga där hela natten tycker jag=)
Jag var ju uppe och stängde av tvn i natt bara...=)
Nu har Daniel åkt igen... igår hjälpte han ju sin bror att flytta in grejer i deras stora fina nybyggda hus i Stannum.., idag hjälper han dom mjed dom stora grejorna som skall in...
sa till Daniel om dom behöver nån hjälp med nått som inte är ansträngande så kan gravida jag ställa upp=)
Tänkte ta det lite manjana nu på morgonen.. njuta lite... sen åka iväg på lite ärenden...
vi kanske skall åka och kika på vagn i morgon igen...
Ha en fin dag! =)

Kommentera inlägget här :