Goder Morgen....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.......
Lite Greys och Kaffe sen ner till kalla bilen... som är så jävulskt kall nu under dessa kalla dagar... varför var fläkten i bilen tvungen att gå i sönder just nu...
KUL!!!
Det är svin kallt att åka i bilen...
och bilen MÅSTE fixas...
massa små fel som är fel på den.. och i mitten av Mars skall den besiktas...!!!
Jaja.. i morse fick jag sovit bättre... har en komaliknande pojkvän bara som inte minns att hans kl ringer och inte minns att han dessutom stänger av den.. så kvart i 7 väckte jag han och tyckte han kunde gå upp då han börjar om 15 min!!! Då blev det fart på han=)
Min lilla Puss.. vad hade han gjort utan mig=)
Och vad hade jag gjort utan honom!
Idag har jag bara gjort ett samtal.. till ordförande i föreningen dit vi skall flytta.. måste ju bli godkända!!!
Bankkvinnan fick jag ju tag på efter barnmorskan igår så vi skall dit på Måndag fö möte...
Nä dricka upp kaffet sen åka...=)

Kommentera inlägget här :