Hallå=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Då var Söndagen här... och jag är klar för Hudvårdsklass.. trodde inte det skulle bli nån men hon som är värdinna hörde av sig igår kväll om att hon ville ha den..=)
Tar med syrran så kör hon make up efter min hudvårdsgenomgång=)
Skall bli kul=)
Dom är bara två vilket är rätt lagom... =)
Jag somnade som en sten när jag kom hem igår.. och fick ju sovit med älsklingen jämte mig i natt...
vaknade vid halv 10... hade drömt så mycket smärtsamt så jag kröp ner precis brevid min älskling och krävde massa gooooos!!!
Usch.. hatar när man drömmer så verkliget så den smärtsamma känslan sitter kvar i kroppen när man vaknar... den smärtan är olidlig och den har jag känt allt för många gånger!
Jag gick upp och gjorde frukost... och har nu förberett för klassen...=)
Duger jag???
Ja och mina bröst växer nog en storlek för varje dag... dom BH-arna jag köpte i veckan dom var för SMÅ!!!
GALET!!!
Big boobie mama!!!

Kommentera inlägget här :